Pooria 's blog/ وبلاگ پوریا

اطلاعات مختلف/ different data

Pooria 's blog/ وبلاگ پوریا

اطلاعات مختلف/ different data

Pooria 's blog/ وبلاگ پوریا

تمام موارد در باره ی شهرها، پزشکی و...
Every thing about citys, medical and etcetera
به زبان های فارسی و انگلیسی
To Persian and English languages

طبقه بندی موضوعی

98/10/14 و موضوع تاسیس سایت

دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸، ۰۲:۲۰ ب.ظ

به علت فوت سپهبد سلیمانی امتحان امروز و فردا لغو  شد .

من که امروز در خانه هستم برای امتحان چهار شنبه یک مروری می کنم و فرصت دارم چند کلامی در سایت بنویسم .

اولین فکر تاسیس سایت در سال 1397 توسط استادم به فکر من افتاد اما بیخیال فکرم شدم تا چند روز پیش که با شوهر دختر عمم این سایت رو تاسیس کردیم و به من یا داد چطور یک سایت ایجاد کنم.

ممنون از استاد بزرگوارم جناب آقای فصیحی و دامادمون جناب آقای سهیل رنجبر دوست 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۶
پوریا حسینی

نظرات  (۱)

سلام رفیق

خیلی خوشحالم کردی با این حرکت هر چند هنوز قدم اول هست و کلی ایراد و نقص طبیعتا خواهد داشت ولی وبلاگ نویسی خودش اولین قدم هست و تو همین قدم رو برداشتی و از خیلیا جلوتری. امیدوارم روزی کسب و کار و خط فکری خودتو داشته باشی و اونروز به منم زنگ بزنی و خبرشو بدی و کلی خوشحال شم. منتظرم چندسال دیگه به جای وبلاگ سایت شخصیتو به عنوان یه آدم موفق برام بفرستی. انشاءالله:)

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.